איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

איך להקים סוכנות שיווק דיגיטלי – הנתונים מראים שאכן קיימת עלייה משמעותית בהשקעה העולמית בפרסום דיגיטלי. 

ב-2023 צפויים להוציא כ-571 מיליארד דולר על פרסום דיגיטלי ברחבי העולם, עלייה של 16.2% לעומת 2021. חברות מכל הסוגים מוציאות כסף על סוכנויות שיווק דיגיטליות שיעשו את העבודה בשבילן.

אם אתם קוראים את הדברים האלה, סביר להניח שאתם רואים הזדמנות עסקית להקים סוכנות שיווק דיגיטלי משלכם. 

אז בוא נשים חגורות, כי המדריך זה יראה לכם בדיוק מה עליכם לעשות כדי להקים סוכנות שיווק דיגיטלית רווחית, צעד אחר צעד.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

מהי סוכנות שיווק דיגיטלית?

הפופולריות הגוברת של האינטרנט, הסמארטפונים והמכשירים הדיגיטליים האחרים הביאה את השיווק הדיגיטלי לחזית והפכה אותו לכלי שיווק המרכזי בעולם העסקי. מחקרים הראו שאנחנו מבלים בין 5 ל-8 שעות ביום באופן מקוון. זה יוצר הזדמנות לעסקים רבים לפגוש את הלקוחות שלהם שם שהם מבלים כמעט שליש מהיום.

חברות מבינות שהן צריכות לשווק את עצמן באינטרנט. עם זאת, לעיתים קרובות הן אינן יכולות למצות את ההזדמנות בעצמן. לא לכל העסקים יש את המשאבים לטפל בשיווק שלהם בתוך הארגון. חברות שחסרים להם משאבים פנימיים עשויות לשכור סוכנות שיווק דיגיטלי עם מומחיות הוליסטית בכל תחומי השיווק הדיגיטלי או עם מומחיות בנישות ספציפיות שהם רוצים להתמקד.

כאן סוכנויות השיווק הדיגיטלי נכנסות לתמונה.

סוכנות שיווק דיגיטלית מגיעה ללקוחות באינטרנט באמצעות אתרים, בלוגים, מדיה חברתית, אימייל, וידאו ועוד. סוכנות שיווק דיגיטלית יכולה לעזור לעסקים לבנות את בסיס הלקוחות שלהם, להגדיל מכירות ונאמנות למותג. 

חלק מהנישות שמתאימות לשיווק דיגיטלי כוללות גם קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), מדיה חברתית, פרסום לפי קליק (PPC), שיווק באימייל, שיווק בווידאו, שיווק באמצעות משפיענים, שיווק תוכן, עיצוב ובניית אתרים.

איזה סוגי סוכנויות השיווק הדיגיטלי קיימים?

 ישנם מספר סוגים נפוצים של סוכנויות שיווק דיגיטלי:

סוכנות מקיפה – סוכנות דיגיטלית מקיפה יכולה לספק את מרבית או כל צרכי הלקוח. יש לה צוות הכולל מעצבים, יוצרים, אנליסטים ומפתחים שמכסים תחומים כמו פיתוח אתרים, קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), ניהול מדיה חברתית וקמפייני פרסום.

סוכנות ערוץ יחיד – סוכנות מתמחה בערוץ שיווק דיגיטלי ספציפי אחד. התמקדות בערוץ שיווק אחד מאפשרת לסוכנויות אלו להשיג תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותיהן ולשלוט באותו ערוץ שיווק. 

סוכנות רב-ערוצית – סוכנויות רב-ערוציות נמצאות בין סוכנות מקיפה לסוכנות ערוץ יחיד. סוכנויות אלה משלבות מספר ערוצי שיווק משלימים, למשל קידום אתרים במנועי חיפוש ועיצוב אתרים, או ניהול מדיה חברתית ופרסום במדיה חברתית.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

האם סוכנות שיווק דיגיטלית זה עסק טוב?

המגפה אילצה כמעט כל עסק להתאים את האסטרטגיות העסקיות שלו. אחת ההתאמות הייתה איך הם משווקים ללקוחות פוטנציאליים בזמן הקורונה. יותר אנשים מתמיד מבלים זמן בבית ובמכשירים שמחוברים לאינטרנט. נראה לי שזה לא ישתנה כבר גם לאחר שקורונה מאחורינו.

התוצאה? 

יותר לקוחות פוטנציאליים משתמשים באסטרטגיות שיווק דיגיטלי.

אם אתם מחפשים לנצל את גל השיווק הדיגיטלי, הקמת סוכנות שיווק דיגיטלית זו רעיון טוב. 

אם הצלחתם כמשווקים עצמאיים או שאתם משווקים מנוסים, הקמת סוכנות שיווק עשויה להיות הצעד הבא שלכם.

ניהול עסק בשיווק דיגיטלי זה כמובן, האפשרות מדהימה לעבוד עבור עצמך. זה גם מאפשר לך לזכות בלקוחות גדולים יותר שמשלמים יותר, ולהגדיל באופן משמעותי את הפוטנציאל הכלכלי שלכם. עם זאת, לנהל עסק זה מקצוע לכל דבר ועניין וזה לא נגמר רק בזה שאתם אנשי מקצוע טובים, צריך לדעת לנהל עסק באופן מקצועי במיוחד עסק במדינת ישראל. 

אם אתם חדשים לחלוטין בשיווק או שיש לכם מעט ניסיון, אני ממליץ לכם לשאול את עצמכם כמה שאלות לפני שאתם צוללים עם ראש קדימה לעולם סוכנויות שיווק. שאלות אלה יעזרו לכם להסיר את המשקפיים הוורודים ולהבין את המציאות של מה שנדרש כדי להפעיל סוכנות שיווק דיגיטלית מוצלחת.

סוכנות שיווק דיגיטלית היא עדיין עסק מצוין להתחיל למרות האתגרים הקיימים. 

אבל בכל זאת, שאלו את עצמכם את השאלות האלה.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

1.האם קיים ביקוש לשירות שלכם?

בוא נניח שהרצון שלכם להקים סוכנות שיווק דיגיטלית נובע בחלקו ממה שאתם מזהים כיכולות השיווק שלכם. אם אתם באמת בעלי יכולת או מאמינים שתוכל ללמוד בדרך, אז השאלה הבאה היא…

האם סוכנויות אחרות עושות את העבודה שאני רוצה לעשות? 

למעשה, אתם יכולים לשאול את עצמכם, "האם עסקים אחרים מחפשים מישהו או סוכנות שעושים מה שאני עושה?"

אתם צריכים להמשיך לכיוון של פתיחת סוכנות משלכם אם עניתם כן לפחות על השאלה אחת.

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם יש ביקוש לשירות שלכם היא להתחיל בפנייה ללקוחות פוטנציאליים.

 

2.האם אתם יכולים לספק תוצאות? 

 

אם יש לכם ניסיון כמשווקים, אז אתם צריכים לדעת את התשובה לשאלה הזאת במידה מסוימת. 

מה חשוב שיהיה לכם על מנת להצליח בתחילת הדרך:

 

  • ניסיון כלשהו בשיווק דיגיטלי
  • להבין באילו נישות או שירותים אתם טובים
  • לבנות מוניטין ותיק עבודות 

אם תדעו לספק תוצאות בשטח זה יבדל אותכם ממספר גדול של סוכנויות שלמעשה עושות מעט מאוד עבור לקוחותיהן ולא יודעות לספק תוצאות.

עם מיומנויות מכירה בסיסיות אפילו, אתם יכולים להגדיל הכנסות בסוכנות שלכם.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

 3.האם תוכלו לבנות צוות?

על פי ההגדרה, ההבדל בין פרילנסר לסוכנות הוא צוות. הגדלת פעילות בסוכנות דורשת מערכות ואנשים שינהלו את כל הפעילות. הוספת עובדים במשרה חלקית ומלאה אומרת שתצטרכו להתעסק בגיוס, הדרכה וניהול עובדים. 

זה אומר שתבלו הרבה פחות זמן בשיווק ויותר זמן בהפעלת מיומנויות עסקיות שונות. האם תוכלו להתמודד עם הלחץ של ניהול צוות וגידול צוות?

4.האם אתם מחויבים מספיק? 

הפעלת עסק היא מחויבות לטווח ארוך. ברגע שיש לכם לקוחות ועובדים שסומכים עליכם אתם חייבים להיות מחויבים לתהליך.

לא כל יום יהיה קשת בענן והכל דבש, כלומר תצטרכו להתמודד עם אתגרים קשים. 

זה אומר כשלוקח יותר זמן מהצפוי לגייס הלקוחות, כשאתם מאבדים לקוח, או כשאתם מבזבז כסף על כלים ותהליכים לא יעילים לסוכנות, עובד שלא עובד ולא עומד במשימות שלו. מסיבות אלה, לכן עליכם להיות עם ראש על הכתפיים גם כשדברים לא מסתדרים ולא עובדים כמו שצריך.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

5.מה אתם רוצים להשיג מהסוכנות שלכם?

שאלה זו פחות על אם כדאי לכם להקים סוכנות שיווק ויותר על מה אתם רוצים להשיג מסוכנות שלכם. 

זה אומר לענות מה אתם רוצים שהעסק שלכם ייצר ולקבוע את החזון שלכם. להקים סוכנות שיווק דיגיטלית בלי חזון זה כמו לבשל עם כיסוי עיניים.

להלן מספר רעיונות שאתם יכולים לשלב בחזון שלכם:

  1. חלק מהסוכנויות רוצות חופש וזמן פנוי, אז הן מתמקדות בלקוחות דלי תחזוקה, עבודה מרחוק ובניית מערכות פשוטות.
  2. חלק מהסוכנויות רוצות למקסם רווחים, אז הן מתמקדות בצמיחה מהירה ורכישת לקוחות שמשלמים הרבה.
  3. חלק מהסוכנויות רוצות להגיע למעמד מסוים ומוניטין אז הן מתמקדות בעבודה עם לקוחות בולטים ומותגים מוכרים. 
  4. חלק מהסוכנויות רוצות למקסם הזדמנויות אז הן מתמקדות בבניית שותפויות אסטרטגיות עם עסקים/אנשים בעלי חשיבה דומה.
  5. חלק מהסוכנויות רוצות למקסם יצירתיות אז הן לוקחות פרויקטים על בסיס יכולתן ליצור בידול יצירתי.

אין גישה נכונה אחת לכולם, לקביעת החזון שלכם אפשר להשתמש בכמה חלקים מרשימה או לחשוב על משהו יצירתי אחר לחזון שלכם בסוכנות.

אם אתם רוצים ללמוד איך להקים עסק בשיווק דיגיטלי מזמין אותכם להצטרף אלי קורס ותוכנית ליווי שתתן לכם את כל הכלים הנדרשים לפתוח עסק בתחום השיווק הדיגיטלי, שלחו לי הודעה >>> בוואטסאפ ואדאג ליצור אתכם קשר 

 

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

איפוגרפיקות הבאות יעזרו לכם להחליט האם אתם צריכים להיות שכירים או לפתוח סוכנות שיווק משלכם:

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

 מודל העסקי של סוכנות דיגיטלית

אחד החלקים הקשים ביותר בהפעלת עסק הוא מציאת מודל תמחור רווחי. יש איזון עדין בין הצעה מעולה שללקוחות יהיה מאוד קשה לסרב לה ולרוב תמיד יגידו לנו  "כן" לבין יצירת הכנסה מספקת כדי לשלם לעובדים שלכם ולהרוויח מסכונות.

אחת השאלות הגדולות שנשאלות על ידי מתחילים היא, "איך סוכנויות דיגיטליות מרוויחות כסף?"

לסוכנויות יש אפשרות לחייב לקוחות במגוון דרכים שונות. להלן המודלים הנפוצים ביותר:

רטיינר 

רוב הסוכנויות משתמשות במודל הרטיינר כי רטיינרים מאפשרים לבעלי סוכנויות לתכנן מראש, במיוחד כאשר רטיינרים הופכים ללקוחות לטווח ארוך. עם הצפיות של תשלומים מובטחים מראש, סוכנויות יכולות לספק תוצאות טובות יותר ללקוחותיהן. ידוע שתוצאות אינן משהו שסוכנויות יכולות להתחייב להם.

למה צפיות לתשלומים חשובות?

אפשר לנהל תזרים מזומנים ולקבל החלטות עסקיות טובות יותר. היכולת לעשות את כל זה היא אינדיקטור טוב לצמיחה של סוכנות.

שעתי

מודל תמחור נפוץ נוסף הוא המודל מבוסס שעות, שהוא גם הפשוט ביותר. פשוט קובעים את התעריף השעתי עבור כל שירות, ומחייבים את הלקוח על כל שעה שהושקעה בפרויקט. טעות שסוכנויות עושות כשהן גובות לפי שעה היא שהן לא גובות מספיק כדי לפצות על שעות שאינן ניתנות לחיוב שאתם מבלים בעבודה על פרויקט.

כאשר המודל מנוהל כראוי, יש לכם מודל תמחור פשוט שהופך מעקב אחר רווחיות, ניהול שעות צוות ולוחות זמנים של פרויקטים הוא חלק מאוד הכרחי במודל הזה.

מבוסס ביצועים

מודל התשלום המבוסס ביצועים משמש לעיתים קרובות על ידי סוכנויות שיכולות לקשר באופן חד-משמעי את עבודתן לתוצאה מדידה עבור לקוח. לדוגמה, לידים שנוצרו על ידי סוכנות הופכים ללקוחות משלמים. מודל תמחור זה יכול להיות רווחי ומתגמל מאוד עבור סוכנויות מנוסות שביכולתן לספק תוצאות.

החיסרון של תמחור מבוסס ביצועים הוא התנודתיות שנוצרת על ידי העובדה שהלקוחות שלכם יכולים להפיל אותכם בכל רגע או להיעלם כאשר מגיע הזמן לשלם. ללא קשר, כדי לחייב על פי ביצועים, סוכנויות צריכות לקבוע מדדים מרכזיים כמו ערך המרה. כמות הלידים וכו, כדי להקל על הסיכון, חלק מהסוכנויות יגבו תשלום קבוע מראש.

תשלום פר פרויקט

כפי שמרמז השם, מודל זה כרוך בגביית תשלום מהלקוח עבור הפרויקט. סוכנויות יעריכו את מספר השעות הכולל הנדרשות לפרויקט ויכפילו אותו בשעות עבודה. תשלום לפי פרויקט הוא טוב עבור סוכנויות המציעות שירותי חד-פעמיים כמו פיתוח אתרים. הם גם עובדים היטב עבור סוכנויות המציעות תוצרים ברורים עם נקודות סיום מוגדרות היטב. 

כדי שתמחור פר פרויקט יעבוד לטובת הסוכנות שלכם, אתם צריכים הבנה ברורה של העלויות הצפויות עבור פרויקטים. מודל זה טוב עבור סוכנויות מתחילות שעשויות להתקשות להשיג לקוחות מבוססי רטיינר.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

 השלבים בהקמת סוכנות שיווק דיגיטלית

בואו ניכנס לליבו של מדריך הזה. אין סדר חובה שעליכם לפעול כשאתם מתחילים לפתוח סוכנות שיווק. במקום זאת, תפעלו חזק כדי לתת לסוכנות שלכם את הסיכוי הטוב ביותר לצאת לדרך.

1.בחרו שירותים שאת רוצים להציע

הצעד הראשון הוא לקבוע איזה שירותים אתם רוצים להציע ללקוחות שלכם. אתם יכולים להיות סוכנות מקיפה שנותנת שירותים רבים או להציע שירות אחד או לשלב מספר שירותים משלימים. 

כאן כמה רעיונות:

  • קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO)
  • מדיה חברתית  
  • פרסום לחיצה לתשלום (PPC)
  • שיווק באימייל
  • שיווק בוידאו
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • שיווק תוכן
  • עיצוב אתרים

דוגמה לשילוב שירותים משלימים יחד יכולה להיות חברת עיצוב אתרים המציעה שירותי SEO ללקוחות שעבורם היא בונה אתרים.

2.בחרו נישות שבהם תרצו להתרכז

התחרות עזה בשיווק דיגיטלי ולמען האמת, כבר יש כמות עצומה של סוכנויות. אם אתם מתחילים סוכנות, להיות עוד סוכנות שמשרתת את כולם במהרה תשים אותכם בערימת "כמו כולם". תבלטו במקום להעמיד את עצמכם מול מעלה תלולה. תעשו את זה על ידי בחירת נישה והתמקדות מפורשת בעסקים באותה נישה. 

ככל שקהל היעד שלכם קטן יותר, כך תדבר בצורה ישירה יותר לקהל היעד שלכם. הלקוחות שלכם יבינו טוב יותר מה אתם עושים וירגישו בנוח לקבל החלטות מהירות. לאחר שתשיגו לקוחות אלה, תוכלו ליצור תהליכים הבנויים סביב העבודה החוזרת שאתם עושים. בסופו של דבר, תוכלו להפוך למוביל בשוק ספציפי.

עם זאת, אם אתם נהנים למתוח את היכולת היצירתית שלכם ואוהבים לעבוד על מגוון פרויקטים שונים, אז תתעלמו מהעצה לעיל.

3.מצאו לקוחות / תשווקו את עצמכם

האירוניה המשעשעת בלפתוח סוכנות שיווק דיגיטלית היא ששיווק כנראה יהיה האתגר הגדול ביותר שלכם. עם כ-500,000 סוכנויות שיווק בעולם שמנסות להשיג כל לקוח אחרון אפשרי, לבלוט וליצור בידול הופך למשרה מלאה. 

מכיוון שאתם משווקים בעצמכם, עליכם להיות עם תהליכי שיווק הכי טובים, הסנדלר לא יכול להיות יחף, לקוחות פוטנציאליים צריכים לראות את השיווק שאתם עושים.

להלן חמש דרכים לשווק את סוכנות השיווק הדיגיטלית שלכם ולהשיג את הלקוחות הראשונים שלכם:

אתר אינטרנט

בסופו של דבר, אנשים יתחילו לחפש את הסוכנות שלכם באינטרנט. לפני שהיום הזה יגיע, אנשים ירצו לעשות מחקר על העסק שלכם לאחר ששמעו עליכם דרך שיווק שלכם. המקום המרכזי הברור שאליו תוכל לכוון לקוחות פוטנציאליים הוא אתר אינטרנט.

עם אתר אינטרנט, תוכל לעשות הרבה עבור העסק שלכם, כולל:

  1. הצגת פורטפוליו שלכם ללקוחות פוטנציאליים 
  2. הצגת את כישורי השיווק שלכם 
  3. לדבר ישירות לשוק המטרה שלכם ולבנות אמון
  4. לייצר לידים ודפי נחיתה ספציפיים לפרסומות ושיווק תוכן
  5. לבנות אמינות בזמן השיווק שאתם עושים

כשמתחילים עסק בשיווק דיגיטלי, מהירות היא החברה הטובה ביותר שלכם. אל תבזבזו יותר מדי זמן על בניית אתר אינטרנט אלא אם כן אתם מתכננים לנצל אותו כנכס השיווק המספר 1 שלכם.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

 הפנייה הקרה בטלפון / אימייל 

פנייה קרה באימייל מקבלת הרבה ביקורת שלילית, ופנייה קרה בטלפון מקבלת אפילו יותר, אבל האמת היא ששתיהן עובדות.

אם הדבר היחיד שעוצר אותכם מלהתחיל הוא השאלה "איך סוכנויות שיווק דיגיטליות משיגות את הלקוחות הראשונים שלהן?" אז פנייה קרה בטלפון ובאימייל הן התשובה.

שיטות אלה יכולות לעבוד כאשר אתם משחקים את משחק המספרים ויש לכם תוכנית. שוב, זכרו שלכל טכניקת שיווק שקיימת, סוכנויות שיווק אחרות מנצלות אותה עד תום. 

כדי לבלוט עם פנייה קרה באימייל, צריך לערוך מחקר הולם על כל חברה ובעלים לפני שאתם פונים אליהם. התאמה אישית תיצור תשומת לב ותראה שאתם מוכנים.

בניית פורטפוליו

בין אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אתם צריכים לפחות מקום אחד שבו תוכלו להציג את הפורטפוליו שלכם. תראו לשוק המטרה שלכם שאתם יכול לספק תוצאות ומתכננים להמשיך לעשות זאת. פורטפוליו טוב אמור לכלול לוחות זמנים מדויקים, מדדים חשובים ואיך הצלחתם להגיע לתוצאות.

שיווק באמצעות תוכן 

שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיית שיווק המשמשת למשוך ולתפוס קהל יעד על ידי יצירת תוכן רלוונטי כמו מאמרים, סרטונים ומדיה אחרת. שיווק תוכן זו דרך מעולה לבנות אוטוריטה בתחום וזה גם דרך מעולה ליצור תהליך ארוך טווח.

שיווק תוכן יכול למצב אותכם כסמכות בתחום שלכם וליצור לידים איכותיים. תמצאו במה וצרו בעקביות תוכן איכותי שהוא צעד אחד מעל מה שכבר קיים.

מדיה חברתית

אין צורך להיות בכל מקום, אבל יצירת נוכחות מוקדמת תעמיד אותכם כסמכות. תבנו פרופילים במקומות בהם השוק המטרה שלכם מבלה.

בניית מערך שירות 

אם קבלתם לקוחות היא המחצית הדרך של ניהול סוכנות, מתן שירות הוא החלק השני. כבעלים של סוכנות שיווק, אתם צריכים להרגיש בנוח לא לבזבז את זמנכם בדאגה לאספקת שירות טוב. זה ההבדל המכריע בין ניהול סוכנות שיווק דיגיטלית לבין להיות פרילנסר. פרילנסר מבלה את רוב שעות בלספק עבודה לקוחות שלו בעוד שבעל סוכנות מקדיש זמן לבניית מערכות, להכשיר אחרים לבצע את העבודה מקצועית ולמצוא לקוחות חדשים.

רק כך יהיה לכם זמן להשיג לקוחות תוך מתן תוצאות איכותיות באופן עקבי. כדי שסוכנות תצמח ביעילות, אתם צריכים מערכות לניהול שירות לקוחות מצוינת. תחשבו על המשימות שאתם עושים שוב ושוב, איך אתם יכולים לבנות אסטרטגיה כך שניתן יהיה להשלים אותן באופן יעיל וזריז ולהטיל סמכויות לאנשים אחרים בסוכנות שלכם.

איך להקים סוכנות לשיווק דיגיטלי

 האם אפשר להקים סוכנות שיווק דיגיטלית בלי ניסיון קודם?

האם אתם תוהים איך להקים סוכנות שיווק דיגיטלית בלי ניסיון? אם הגעתם עד כה, כבר הצלחתם בצעד הראשון.

הדבר המעולה בשיווק דיגיטלי הוא שמעולם לא היו יותר קל ללמוד שיווק. אם אתם כמו ספוג למידע חדש, אז אין סיבה שלא תוכלו להקים סוכנות שיווק משלכם.

האם סוכנות דיגיטלית היא רווחית? ומהו המודל העסקי הטוב ביותר?

כפי שפירטתי קודם, ישנן דרכים רבות שבהן אתם יכולים לחייב את הלקוחות שלכם. ללא קשר לאופציה שתבחרו, החדשות הטובות הן שלסוכנויות שיווק דיגיטלי יש פוטנציאל להיות רווחיות ביותר. מסד הנתונים של בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת NYU עבור יותר מ-7,000 חברות מצא שהמרווח ( average profit margin ) הממוצע הוא 7.9%.

ידוע שלסוכנויות דיגיטליות יש מרווחי רווח של עד 40% בזכות היכולת לעבוד במלואה מרחוק.

זו צריכה להיות המוטיבציה האחרונה שאתם צריכים כדי לשקול להקים סוכנות שיווק דיגיטלית.

האם שווה להקים סוכנות שיווק דיגיטלית?

ככל שאנו מתקרבים לסוף המדריך הזה, ייתכן שיש שאלה אחת המרחפת בתוך המוח שלכם.

"האם שווה להקים סוכנות שיווק דיגיטלית?"

התשובה…

בהחלט כן.

אם יש לכם את המוטיבציה, המחויבות והכישורים לספק תוצאות ללקוחות שלכם, לנהל צוות של מקצועני שיווק ולשווק את הסוכנות שלכם, אז אין סיבה שלא תוכל לבנות עסק רווחי.

בקיצור, אני מקווה שמדריך זה היה יעיל עבורכם. אם אתם רוצים ללמוד איך להקים עסק בשיווק דיגיטלי מזמין אותכם להצטרף אלי קורס ותוכנית ליווי שתתן לכם את כל הכלים הנדרשים לפתוח עסק בתחום השיווק הדיגיטלי, שלחו לי הודעה >>> בוואטסאפ ואדאג ליצור אתכם קשר