התשובה היא "לקוחות"!!!
קשה מאוד להתווכח עם העובדה הזאת ללא לקוחות העסק לא יכול להתקיים.
זה כמו דלק באוטו שלך, אם אין דלק האוטו לא נוסע וכך גם בעסק שלך אין לקוחות העסק לא מרוויח, לכן אחד הדברים החשובים שכדאי ללמוד לכל עסק זה "שיווק" (במיוחד אם מדובר בשיווק על טייס אוטומטי).
איפה היום אנשים מבלים הכי הרבה זמן?
בוודאי שברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, שמאות אלפי אנשים בארץ נכנסים אליהם על בסיס יומי ומבלים שם חצי שעה ביום ואף יותר. מה דעתך האם יש ביניהם לקוחות הפוטנציאליים שלך?
בוודאי שכן, במיוחד אם העסק שלך עוסק בנישות הבאות:
עכשיו הגיע זמן קצת לדמיין כמה לקוחות אפשר לגייס לעסק שלך באמצעות רשתות חברתיות.
איך תשתנה העסק שלך אחרי שתלמד לגייס לקוחות מפייסבוק ואינסטגרם?
עכשיו בטח נשאלת כאן שאלה מאיפה אני יודע שזה יקרה?
האם תמיד ניהלתי קמפיינים מוצלחים? האמת היא שלא ממש, עברתי דרך מאוד ארוכה, שרפתי תקציבים, לא הייתי מצליח להביא ביצועים טובים בקמפיינים השיווקיים שעשיתי, עד שלמדתי ועשיתי מספר קורסים בארץ ובחו"ל וכמובן צברתי המון ניסיון בשטח.
היום פונים אלי הרבה עסקים שרוצים ללמוד כיצד לשווק את העסק שלהם באמצעות פייסבוק ואינסטגרם ועוברים אצלי הכשרה.
העברתי הרצאות רבות במכללות המובילות בתחום השיווק בישראל Hackeru, ניו מדיה, הכשרתי אנשי הייטק במסגרת פרויקט ארצי בשיתוף פעולה של עמותת תפוח ומיקרוסופט.
את כל הניסיון וידע שלי ארזתי כאן בסדנה ייחודית לבעלי עסקים כדי לעזור להם לגייס לקוחות חדשים לעסק ולבנות מכונת שיווק משומנת בעזרת פייסבוק ואינסטגרם.
הסדנה מחולקת ל3 חלקים וכל חלק כולל בתוכו שלושה צעדים
1.הכרות עם חשבון פרסום מקצועי וביזנס מנג׳ר של פייסבוק
2.הוצאת קמפיינים ראשוניים לאוויר
3.ניתוח נתונים ושיפור תוצאות
אני אקח אותך יד ביד בין כל הצעדים, מהרגע שאין לך לקוחות בעסק ועד לבניית תוכנית עבודה ברורה ומדויקת שתיצור לך לקוחות חדשים בעסק שלך.
חלק 1
תחילת עבודה עם פייסבוק בצורה מקצועית כל השלבים הנדרשים לפני תחילת עבודה
תוצאה סופית של החלק 1
אחרי שנעבור על כל השלבים יהיה לך את כל מה שנדרש כדי ליצור קמפיינים מוצלחים ולהביא תוצאות לעסק שלך.
בסוף החלק 1 יהיה לך חשבון מודעות מקצועי עם כל מה שצריך כדי לנהל מסעות פרסום, והכי חשוב לא להיחסם על ידי פייסבוק.
יהיה לך ידע במתן הרשאות גישה לעובדים, למי לתת ואיזה הרשאה כל זה כדי לנהל את כל תהליך השיווקי בצורה מקצועית ונכונה.
חלק 2
הקמת קמפיינים למטרות עסקיות שונות
תוצאה סופית של החלק 2
בחלק הזה נלמד כיצד להקים קמפיין מקצועי, באיזה כפתורים להגעת ומאיזה כפתורים להתרחק על מנת לא לשרוף תקציב פרסום, נלמד כיצד להקים מודעה מה כותבים ואיך כותבים מודעה טובה.
חלק 3
קמפיין המרות ואסטרטגיית פרסום
תוצאה סופית של החלק 3
כאן נלמד כלים מתקדמים יותר כמו קמפיין המרות, נבין את האסטרטגיית פרסום, הכי חשוב נלמד להכיר דוחות ולהסתכל על מספרים בקמפיין על מנת לשפר אותם ולהביא עוד יותר תוצאות לעסק.
אם יהיו לך שאלות יהיה לך מישהו שיענה עליהם וייתן לך עזרה והכוונה.
תמיד שאנחנו לומדים משהו יש לנו וקשיים אתגרים עקב כך נוצרות לנו הרבה שאלות שזה בסדר גמור, לכן יהיה לך צורך בעזרה.
לצורך כך יש לי קבוצת פייסבוק פעילה שאני נכנס אליה מדי יום לתת תשובות.
כל השיעורים יהיו מוקלטים ותהיה לך תמיד הזדמנות לחזור על חומר הנלמד, כמובן תמיד תהיה לך אפשרות לפנות אלי באופן ישיר ואני אשמח לעזור לך בכל מה שתצטרך.
אחד הדברים שאני הולך לעשות בסדנה הזו זה לבדוק את הקמפיינים שלך באופן אישי כדי שתהיה לך אפשרות למקסם את כל הקמפיינים שלך בצורה טובה, אני הולך לבדוק כל חלק בקמפיין שלך כדי שלא נפספס אף כפתור והשיטה, רק לידע כללי שירות כזה עולה אצלי בעסק 1600 שקל בחודש, לך יהיה איש שיווק במהלך הסדנה שילווה אותך ללא עלות.
עוד דבר חשוב לדעת אני בטוח שהסדנאות וקורסים שלי הם מאוד פרקטיים ובאמת מניבים תוצאות, לכן אין לי שום חשש שגם לך יצא מהסדנה הזאת המון תובנות וכלים, אבל בכל זאת כדי לתת לך תחושת בטחון שלא יהיה לך שום בזבוז של זמן וכסף מיותר אני מוכן לתת לך את כל הכסף בחזרה במידה ולא יהיה לך שום ערך בסדנה הזאת, פשוט ניתן לפנות אלי ולהגיד לי שלא קיבלת ערך ואני מייד אזכה אותך על עלות ששלמת עבור הסדנה.
שלח לי הודעה