ניהול דף עסקי בפייסבוק

איך מתחילים ניהול דף עסקי בפייסבוק?

אם הגעת לכאן כנראה שבא לך לדעת איך מנהלים דף פייסבוק או עמוד פייסבוק עסקי.

אז יש לך שתי דרכים

  1. זה לנהל אותו לבד
  2. לתת לחברה שמתמחה בניהול עמודים עסקיים בפייסבוק

מה עדיף?

אז זהו שזה בעיקר שאלה של זמן ותקציב, כמה זמן יש לך להשקיע בזה וכמה כסף יש לעסק שלך להשקיע בניהול דף העסקי שלך?

אם אין לך בין 5-7 שעות בשבוע להשקיע בקידום בניהול דף עסקי כנראה שיהיה לך מאוד קשה להצליח בזה, ולראות מזה תוצאות מהתהליך הקידום בפייסבוק.

מצד שני לתת את זה לחברה שמתמחה בזה, זאת השקעה כספית בין 850-1500 ₪ בממוצע בחודש, אלה הסכומים שגובים היום על ניהול דף עסקי בפייסבוק בחברות המתמחות בזה.

אז כאן עולה לך בטח השאלה הבאה בראש, אז מה עושים אם אין זמן וגם כסף?

התשובה היא די פשוטה, אם יש לך תקציב ואין לך בעיה לשלם לחברת פרסום שתנהל

עבורך את כל התהליך, לך על זה, זה יחסוך לך זמן ויפנה לך את הראש לדברים שקשורים לעסק

שלך, במקום להתעסק בקידום באופן עצמאי ולהשקיע בזה זמן רב.

אם אין לך תקציב אז אין לך ברירה, תפנה לך כמה שעות בשבוע וקח את ניהול דף עסקי בפייסבוק בידיים שלך.

אולי אפילו עדיף וכדאי לקחת הדרכה קצרה וממוקדת, איך לעשות את זה נכון, כדי כבר

בתחילת הדרך לא לעשות טעיות רבות ולהתחיל את הקידום ברגל ימין, וכמובן לראות תוצאות מהר יותר.

ממה מתחילים?

שלב -1 בניהול דף עסקי בפייסבוק

כדי שהקידום יהיה יותר קל ממליץ לך להתחיל ממחקר מתחרים ומחקר שוק.

התהליך הזה אומנם יכול לקחת לך כמה שעות, אבל הוא בהחלט יחסוך לך הרבה

כאב ראש, וגם יגלה לך מה מתחרים שלך עושים ( דברים שאולי לא ידעת בכלל).

  • יש לקחת לפחות 5 מתחרים המובילים בנישה שלך
  • לחפש אותם בגוגל
  • להיכנס לאתרים שלהם ולעמודים העסקיים, ולחפש כל דבר שיכול לעניין אותך במחקר

כמו למשל:

  1. מחירים
  2. איפה הם פועלים חוץ מאתר שלהם ( פייסבוק , יוטיוב , אינסטגרם )
  3. שירותים או מוצרים נלווים שהם מצעים
  4. תוכן שהם מעלים באתר
  5. הצעות ייחודיות כמו מחירים מיוחדים או מבצעים והנחות

ממליץ לנהל את התהליך המחקר כולו בקובץ וורד או אקסל, מה שנוח לך זה באמת לא משנה,

כדי שזה יהיה מול העניינים שלך ברגע שתעבור לשלב של בניית אסטרטגייה ניהול דף עסקי בפייסבוק שלך.

שלב-2 בניהול דף עסקי בפייסבוק

בדקת, מצאת כמה דברים מעניינים בזמן המחקר, עכשיו זה בדיוק הזמן לעבור לתהליך הבא, בניית

אסטרטגייה לניהול פייסבוק שלך.

ממה מתחילים?

עכשיו צריך לבנות תוכנית פוסטים הראשונה שלך, שכאן ניתן  להיעזר במחקר שעשית. במחקר

בדקת איזה סוגי תוכן המתחרים שלך מעלים, גם באתר וגם בעמוד הפייסבוק שלהם,

חשוב לא לעשות העתק הדבק בדיוק מה שהם עשו , אלא לנסות לשדרג

את התוכן, לעשות אותו מעניין יותר, ולהוסיף מה שנקרא קצת פלפל לתכנים.

לדוגמה:

אם התוכן של המתחרים נראה די סטטי כמו טקסטים בשילוב עם תמונות, מה שרוב עסקים עושים,

במקום התוכן הזה אפשר לעשות ווידאו, או לעשות שידור חי,

או אפילו ליצור מצגת ולתת כמה שיותר ערך לגולשים ( לא לפחד לתת אנשים יעריכו את זה ).

אני בדרך כלל מחלק את התוכן ל-3 חלקים

  1. 33% תוכן פרסומי ושיווקי
  2. 33% תוכן שמלמד ונותן בעל ערך לגולשים.
  3. 33% תוכן שמייצר מעורבות כמו שאלת שאלות , סקרים וכ"ו.

 אפשר גם לערבב בין 3 הסוגים .

יש ליצור תכנים לפחות ל14-7 יום קדימה, כדאי לא להתעסק כל זמן

במהלך היום על מה לכתוב ואיזה פוסט לעלות. אחרי שיצרת תוכנית פוסטים, הגיע זמן להתחיל לחשוף אותם.

איך עושים את זה?

אז יש כמה דרכים:

1.פרסום ממומן בפייסבוק, להשקיע כמה שקלים על מנת להגיע לקהל יעד רלוונטי ובכמות גודלה.

2.למצוא קבוצות רלוונטיות לנישה שלך, ולשתף את התכנים שלך שם (מומלץ לא תוכן שיווקי אלה

תוכן שמלמד ונותן ערך לאנשים ).

3.אפשר גם לשתף בפרופיל האישי ( שוב גם כאן עדיף תוכן לא שיווקי ).

כמובן שזה רק הבסיס ניהול דף עסקי בפייסבוק שלך.

יש לא מעט דברים שיהיה צורך

ללמוד אותם ולהשתפר, אבל כל ההשקעה הזאת היא בסופו של דבר משתלמת, גם אם בסוף

יוחלט שכל התהליך הזה יעבור לחברה שמתמחה בניהול וקידום בפייסבוק, לך יהיה הרבה

יותר קל להבין האם החברה שנתת לה לנהל עמוד הפייסבוק שלך באמת עושה

הכל כמו שצריך, כי לך כבר יהיה ניסיון ויידע בתחום, והבקרה שלך תהיה הרבה

יותר אפקטיבית על אותה החברה.

ממליץ לך לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי ולקבל תכנים חדשים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך.

זה הוא העמוד העסקי שלי >> פייסבוק שלי

ערוץ היוטיוב שלי גם מעניין ויש בוא הרבה תוכן שרק הולך וגדל >> youtube 

לייעוץ והדרכה ניתן לפנות אלי בוואטסאפ >>>  050-900-6863

 שיהיה בהצלחה