איך לפרסם בפייסבוק
אם אתה או את קוראים את המאמר אז כנראה החלטתם לפרסם בפייסבוק ,
או שכבר עשיתם צעדים הראשונים ואתם רוצים עכשיו לקבל מידע נוסף על איך צריך לפרסם
בפייסבוק וממה להתחיל .
קודם כל ברוכים הבאים לעולם הפרסום היעיל והמתקדם ביותר שנקרה פייסבוק .
היום יש לא מעט מידע ברשת האינטרנט על שיטות פרסום , אסטרטגיות וכ"ו .
כאן במאמר אחשוף בפניכם את הצעדים הראשונים שעליכם לעשות כדי להתחיל
לפרסם פייסבוק .
אז בואו נצא לדרך ונבין איך לפרסם בפייסבוק
נתחיל מבנייה של דף העסקי בפייסבוק . זה נכון שיש לא מעט עסקים שלא פותחים
דף עסקי ופשוט מנהלים הכל דרך פרופיל האישי שלהם , אז כמה דברים וחוקים לגבי העניין הזה
של פרסום בפרופיל האישי , מבחינת פייסבוק חל איסור לפרסם לקדם שירותים או מוצרים
דרך פרופילים אישיים , אני חושב שהחיסרון הגדול ביותר של פרופיל אישי זה שלא ניתן
לפרסם דרכו בממומן ( הכוונה לפרסום ממומן בפייסבוק ).
כמובן שיש כמה דרכים שניתן להשתמש בהם לצורך הפרסום דרך פרופיל האישי
אבל זה כבר במאמר הבא , אז נחזור לעמוד העסקי .
להלן רשימה , מה צריך לעשות בעמוד עסקי מבחינה טכנית.
תתדאגו לעיצוב קאבר יפה ומושך ,
מומלץ לדאוג להסבר קצר על הקאבר במה מתעסק העמוד שלכם.
מטרת הקאבר זה לתת לגולשים להבין לאן הם הגיעו ומה הולכים למצוא בעמוד , אפשר גם
לשלב הצעות והנעות לפעולה , כמו מבצע מיוחד או הצעה לשירות במחיר טוב .
תמונת פרופיל – אם אתם עסק קטן ואתם בעיקר אלה שמנהלים את העסק , רצוי להשתמש
בתמונה אישית שלכם , חשוב שהתמונה תהיה באיכות טובה ומקצועית על רקע לבן .
אודות העסק – זה השלב שרובם מדלגים עליו וחבל מאוד , גולשים שרוצים להיות אוהדים של
הדף שלכם וירצו לקרוא קצת עליכם ועל העסק שלכם , אז תנו להם את זה , כמה דברים
חשובים שצריך לשלב בטקסט של אודות :
מילות מפתח העיקריים שקשורים לעסק שלכם , לדוגמה אם זה סלון יופי , תרשמו כמה פעמים
מילה של סלון יופי , אבל לא יותר מ3 פעמים במהלך כל הטקסט.
נמשיך בדוגמה של סלון יופי , אם הסלון שלכם נמצא בחיפה , רשמו באודות "סלון יופי בחיפה"
אני בדרך כלל גם מוסיף בהתחלה ובסוף האודות פרטי יצירת קשר , טלפון כתובת או אתר האינטרנט
שלכם .
נעבור לכפתור יצירת קשר בעמוד :
יש בכל עמוד עסקי אפשרות ליצירת קשר אתכם , אני אוהב תמיד לשים "שלח הודעה"
או להפנות גולשים לאתר
או לדף נחיתה , למה דווקא שני אופציות האלה ?
מכמה סיבות :
שלח הודעה היא למעשה אופציות שמאפשרת לשלוח הודעה דרך המסנג'ר של פייסבוק
ישירות אליכם לנייד , כך שאתם תוכלו לענות להם מיד , דבר נוסף מבחינה פסיכולוגית
זה לא מחייב אנשים כמו שיחת טלפון , לכן לאנשים יהיה הרבה יותר קל ליצור אתכם קשר בהודעה
מאשר שיחת טלפון ויתרון נוסף שניתן יהיה בהמשך גם לפרסם לכל האנשים שיצרו אתכם
קשר במסנג'ר בעזרת פרסום ממומן .
יצרית קשר שמפנה לאתר – יתרון הבולט ביותר זה לתת לגולשים בפייסבוק להיכנס
לאתר ובעזרת קוד של פייסבוק (פיקסל) שמוטמע בתוך האתר מאפשר לזכור את כל הגולשים
שביקרו באתר וגם לפרסם להם הצעות מיוחדות שלכם .
כמובן אפשר להפנות לעמוד ספיציפי באתר , שבו הגולשים יוכלו לקרוא בהרחבה
עליכם או על העסק שלכם ומשם ליצור אתכם קשר .
סיימתם את כל המשימות האלה , הגיעה זמן לעשות תכנית פוסטים לפחות חודש
קדימה , זה יעזור לכם לא לבזבז זמן כל פעם על מה לפרסם היום בעמוד וגם
תוכלו לשמור על עקביות בפרסום שלכם שזה גם לא פחות חשוב , גם עבור פייסבוק
שיבין שעמוד שלכם פעיל ומתפרסמים בו דברים על בסיס קבוע ובכך
תוכלו לקבל יותר חשיפה לעמוד , כמובן גם העוקבים שלכם יתרגלו
לאט באיזה יום או שעה אתם מעלים פוסטים חדשים בעמוד והם יהפכו
להיות עוקבים פעילים שעוקבים אחרי תוכן שלכם בעמוד העסקי .
טיפ אחרון תנו הרבה תוכן בעל ערך לגולשים , טיפים , מדריכים וכל תוכן אחר שיכול לעניין את
העוקבים שלכם .
תמיד תחשבו שהפרסום בפייסבוק חייב להיות מותאם לפלטפורמה הזאת , כי מדובר
ברשת חברתית ואנשים לא באים לפייסבוק לקנות , אז אם אתם רוצים להצליח בקידום
בפייסבוק חשוב להיות מתוחכמים ויצרתים .
בהצלחה !
מוזמנים לעקוב אחרי וקבל הרבה תוכן שיעזור לכם לקדם בפייסבוק
או בדף הפייסבוק
איך לפרסם בפייסבוק
יש לך שאלה , שלח כאן למטה בתגובה ואני אשמח לענות ולעזור לך בכל מה שצריך