איך לא להפסיד כסף בקמפיין פייסבוק

בדקו לפי הרשימה הזאת האם אתם עושים הכל נכון בפרסום הממומן שלכם בפייסבוק

  1. הגדירו תקציב מקסימלי – אתם חייבים כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בפרסום כדי ליצור מזה רווח, אם יש לכם סטטיסטיקה שהצטברה מצוין לכו לפי המספרים שאתם כבר מכירים אם לא חישבו בערך גם זה עדיף מאשר לא לחשב בכלל

 

  1. התחילה עם תקציב נמוך 5$ ליום – תמיד התקציב ההתחלתי צריך להיות נמוך יותר מהתקציב שהגדרתם מראש למסע הפרסום שלכם, תמיד ניתן להגדיל תקציב אבל קודם צריך לבחון קהלים ואיך הם מגיבים לפרסום שלכם, תמצאו מה עבד לכם ושמרו את זה לקמפיין הבא שלכם

 

  1. חיברו כלים למדידה – ללא כלים שעוזרים למדוד תוצאות הפרסום לא תצליחו בטווח רחוק, ישנם לא מעט כלים כמו גוגל אנליטיקס ופייסבוק אנליטיקס שיעזרו לכם להבין האם אתם מרווחים מהפרסום שלכם או מפסידים, מה כדאי לשמר ומה להפך כדאי לבטל ולהפסיק להשתמש

 

  1. הגדילו תקציב בהדרגה 10%-20% – הפרסום בפייסבוק הוא לא יציב תמיד יש עליות וירידות ואם הצלחתם להביא היום פניה ב3$ זה לא אומר שאותו מחיר יישאר גם מחר לכן עלייה הדרגתית בתקציב תעזור לכם לא להפסיד כספים

 

  1. בדקו את המודעות שלכם כל יום – אם הפרסום שלכם עובד טוב זה עדיין לא אומר שאפשר להישאר את המודעה ללא השגחה לכן מומלץ לבדוק את המודעה לפחות פעם ביום כדי לא להגיע להפתעות לא נעימות

 

  1. עשו שינוי בעדינות בקמפיין – אם תעשו שינויים מהותיים בקמפיין כגון הכפלת תקציב או מחיקה של מודעה אתם תגרמו למערכת של פייסבוק להתחיל את הקמפיין ולמידה עליו מהתחלה מה שבאופן ישיר יכול לפגוע בתוצאות

 

  1. נסו פורמטים שונים של המודעות – אם יש לכם מודעה בפורמט תמונה +טקסט נסו גם פורמטים נוספים כמו ווידאו, קרוסלה א אפילו שינוי תמונה יכולים להביא לכם תוצאות טובות יותר

 

  1. נהלו דף עסקי – אל תחשבו שאנשים עוברים ישר לאתר או דף נחיתה שלכם, הרבה מאוד מאנשים קודם עוברים לדף עסקי לומדים את העסק, רואים את הפוסטים שלכם לכן כדאי מאוד שהדף העסקי שלכם יהיה פעיל

 

  1. בדקו טופס הרשמה – אם יש לכם טופס למילוי פרטים באתר בדקו אותו טוב תראו שלאחר מילוי פרטים הטופס נשלח בהצלחה ושהכל עובד חלק מבחינה הטכנית כדאי הכסף שהשקעתם בקמפיין לא ילך לפח

 

  1. חשבו על כל קמפיין כמו פרויקט – כל אל תמהרו לסיים קמפיין תוך רבע שעה, חשבו טוב על כל צעד שאתם עושים, בחירת קהל, תקציבים, מודעה ומיקומים של מודעות ועוד השקיעו לפחות שעתיים בבנייה של הקמפיין כדי שכבר בתחילת הדרך יהיה לכם קמפיין שבנוי כמו שצריך